כרטיס ביקור דיגיטלי – איך זה יעזור לשיווק העסק וכמה זה עולה

אם אתם רוצים לדעת איך כרטיס ביקור דיגיטלי יעזור לעסק שלכם וכמה דבר כזה בכלל עולה, כאן תקבלו את התשובות
כרטיס ביקור דיגיטלי

כשלקוח מחפש לשכור את שירותיו של בעל מקצוע הוא רוצה לדעת מראש על מי מדובר ואיזה שירותים אותו בעל מקצוע יכול להציע. הלקוח התרשם? מעולה! הפעולה הבאה של הלקוח ככל הנראה תיהיה לחיצה על כפתור החיוג/שליחת ההודעה (או שישאיר את הפרטים בטופס במידה וזה מאוחר בלילה).

כמו שניתן לראות בדוגמא למעלה, הכרטיס הביקור הדיגיטלי הפך להיות מוצר פופולרי בעידן האינטרנט של ימינו. כל עסק שמחפש לקוחות חדשים משקיע בשיווק בדרך כזו או אחרת, ואחת הדרכים הנפוצות ביותר היא בעזרת הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי מתקדם, מרשים, מקצועי ומעוצב כדי ש 90% מהלקוחות הנכנסים לכרטיס הביקור ירצו לסגור אתכם עסקה או לרכוש את המוצר שלכם

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

רשת האינטרנט מלאה בתכנים מכל הסוגים, בעיקר תראו המון שיווק ופרסום של עסקים או מוצרים. כשמדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי, מדובר פה על דף אינטרנט שמכיל את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם במקום אחד. בנוסף לזה, הגישה לפרטי התקשרות הרבה יותר נוחה עבור הלקוחות מדף אינטרנט קלאסי – ללקוח יש אופציה להתקשר או לכתוב לעסק בלחיצת כפתור אחת, וכך להגדיל את הסיכויים לסגירת עסקה חדשה.

הרכיב העיקרי בכרטיסי הביקור הדיגיטלים זה כפתור ״שמור באנשי קשר״. שואלים למה? 

בגלל שהמטרה הגדולה של כל עסק היא להמיר לקוחות חדשים ללקוחות חוזרים. וכמו שכולכם כבר יודעים, לקוחות חוזרים = יותר עסקאות = תזרים מזומנים גבוהה יותר.

אם אתם עדיין משתמשים בכרטיס הביקור הקלאסי (מודפס) תחשבו טוב טוב האם אתם רוצים להמשיך להישאר איתו כי מאוד יכול להיות שרובם הגדול של הכרטיסים שאתם חילקתם,כבר נמצאים בפח. מצד שני, מי שכן משתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי בין היתר עוזר לכולנו לשמור על איכות הסביבה

חשיפת העסק בזכות כרטיס ביקור דיגיטלי

בואו נדמיין סיטואציה מחיי היום יום שלנו:

מישהי העלתה פוסט בפייסבוק שהיא מחפשת את שירותיו של בעל מקצוע כלשהו ואתם רואים שיש לה בין 8-15 תגובות מאנשים שמתייגים בעל מקצוע שהם מכירים וכאלו שהם בעלי מקצוע שמגיבים בעצמם את המשפט הבא: ״רשמתי לך בפרטי״. עכשיו בואו נכנס לראש של אותה האישה שהעלתה את הפוסט – היא רואה מספר אנשים מתוייגים וחבורה של אנשים שרושמים לה בפרטי הסברים למה כדאי לה לבחור דווקא בהם, היא מתחילה להתבלבל ולא מבינה מה לעשות מכאן… ואז פתאום צצה לה תגובה חדשה בפוסט עם לינק והסבר קצר ומנומק על בעל מקצוע, היא לוחצת על הלינק ו Walla! היא רואה בעל מקצוע עם הסבר מפורט על כל העבודות, שירותים ומוצרים שהוא יכול להציע לה, כולל תמונות וסרטונים. אז עכשיו השאלה היא, מה אתם הייתם בוחרים במקום אותה גברת? 

ברור שהייתם יוצרים קשר עם עסק שכבר יש לכם את כל המידע עליו! 

כרטיס הביקור הוא דיגיטלי, אחד היתרונות הגדולים בלהיות דיגיטלי זאת האופציה לצרף אותו בלינק בכל מקום ברשתות החברתיות ואפילו לקשר אותו לוואטסאפ ביזנס כדי שישלח באופן אוטומטי הודעה ללקוחות כשהם שולחים לכם הודעה בפעם הראשונה.

ההבדלים בין כרטיסי ביקור חינמיים או כאלו שבתשלום

נתחיל רגע בכרטיס החינמי. לכרטיס מהסוג הזה ישנם חסרונות רבים, כרטיס ביקור מבוסס על רשת האינטרנט ואתר אינטרנט שיושב על שרת שעולה כסף. ככל הנראה כרטיס הביקור שנעשה באופן חינמי ישב על שרת מרוחק וישן שיגרום ללקוחות שלכם תסכול רב בזמן שהם יחכו לפחות 10 שניות עד שהדף יטען (שאגב, מבדיקות שגוגל ביצעו, אם לקוח מחכה יותר מ 5 שניות לדף להיטען רוב הסיכויים שהוא כבר יסגור את הדף ויעבור הלאה).

בנוסף, לכרטיס הביקור החינמי תיהיה גישה מוגבלת לעיצוב הכרטיס וגם לקידום האורגני שלו בגוגל.

אז קחו בחשבון שכרטיס ביקור חינמי מוגבל מאוד!

כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום

כשזה בתשלום, זה תמיד יהיה איכותי יותר! וככה זה כמעט בכל דבר בחיים, אף אחד לא יתן לאף אחד רכב בחינם אלא אם כן יש לו בעיה רצינית (ברכב).

היתרונות הבולטים ביותר בכרטיסי ביקור שרוכשים אותם הם:

  1. נבנה ע״י מומחים- אתם לא צריכים לבזבז את הזמן היקר שלכם בלבנות ולעצב אותו לבד. המומחה יודע ליצור את הכרטיס האידיאלי עבור העסק שלך וכמובן ידאג לפרטים הכי קטנים שמבוצעים מאחורי הקלעים.
  2. עלות נמוכה – המחיר הוא הרבה יותר זול מפיתוח אתר אינטרנט גדול ומסובך. בדרך כלל ההוצאה עבור הכרטיס מחזירה את ההשקעה כבר מהלקוח הראשון שסגר איתכם עסקה.
  3. מיני אתר – מכיל את ההרגשה של מיני-סייט (Mini-Site) בכך שאפשר תמיד להוסיף עוד אלמנטים בתוך הכרטיס עצמו.
  4. מותאם לקידום ב Google – בזמן בניית הכרטיס יושבים אנשי הקידום של החברה ומסתכלים באיזה ביטויים הכרטיס הביקור יהיה מקודם בגוגל ומה השלבים הבאים כדי להקפיץ אותו לעמוד הראשון בגוגל.
  5. עיצוב אישי לפי הטעם שלכם – כשמדובר באנשי גרפיקה, בדובר באנשים הכי פרופקציוניסטים שיצא לכם להכיר. הם בונים את הכרטיסים מהלב ובמסירות רבה. זה משהו שלא הייתם מקבלים בכרטיס ביקור חינמי. 

למי מתאים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל תחום ולכל עיסוק. כל כרטיס ביקור מותאם באופן אישי לאופי העסק והעיצוב נבנה בצורה ייחודית, מה שבסופו של דבר יעזור לכם לההמיר את הלקוחות הפוטנציאלים ללקוחות שמשלמים. 

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי דורש תחזוקה שותפת של תשתיות האתר ושטחי האחסון. ישנן חברות המספקות מספר חבילות לבחירה והמחיר נע בין 250 ש״ח ועד 850 ש״ח.

בלינק הבא תוכלו להציץ במגוון רחב של כרטיסי ביקור דיגיטליים – דוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטליים

שמחים שעזרנו ועשינו לכם קצת סדר בבאלגן.

כותב אורח

כותב אורח

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

השאירו את המייל שלכם כאן למטה וקבלו את כל העדכונים וההצעות החמות לפני כולם + תוכן בלעדי לחברי הניוזלטר בלבד!

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

השאירו את המייל שלכם כאן למטה וקבלו את כל העדכונים וההצעות החמות לפני כולם + תוכן בלעדי לחברי הניוזלטר בלבד!

אהבתם?   שתפו עם חברים:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp