שימוש בסרטוני אנימציה לעסק שלך

ישנם אינספור כלים שבהם אפשר להשתמש בשיל לקדם את העסק שלך, כלי מדהים שיוכל לבדל אותך מהמתחרים ולמשוך את העין של כל הצופים הוא סרטוני אנימציה
סרטוני אנימציה

מהי אנימציה

אנימציה (או בעברית – הנפשה) הוא תהליך של יצירת סרטונים מתמונות סטטיות. במקור, הנפשה הייתה תהליך שבו היו מציירים כמות גדולה מאוד של תמונות עם שינויים מינוריים בינהם עד אשר היו מגיעים לתוצאה, שבה בהחלפה מהירה של התמונות היה נוצר סרטון. אם השנים זה התפתח וקיום יש מספר סוגים של אנימציות.
אנימציה קלאסית – אנימציה המבוססת על ציורים עם שינויים קטנים בינהם שבעת החלפה מהירה בינהם (24 ציורים בשנייה בשביל ליצור רצף "נקי") הם נראם כמו סרטון.
אנימצית סטופ מושן – אנימציה המבוססת על צילום של אובייקטים פיזיים, אשר בכל פריים צילום, מזזים את האובייקטים מעט, ואז כשמרכיבים את התמונות לסרטון (גם כאן – כ24 תמונות בשנייה בשביל ליצור מראה חלק) האובייקטים האלו נראים כאילו הם נעים בטבעיות.
סוגים של אנימציות סטופ מושן הם בובות, פלסטלינה, קאטאווט ופיקסליזציה (צילום בני אדם).
אנימציה ממוחשבת – אנימצייה ממוחשבת מחולקת ל2 סוגים, הסוג הראשון הוא אנימציית תלת מימד, בסוג זה של אנימציה, יוצרים המון תמונות בעזרת תוכנות מחשב, שבהם שולטים על התנועה של אובייקטים ממוחשבים, בדרך כלל מודלים תלת מימדיים של דמויות או של חפצים, עד שלבסוף מאחדים את התמונות יחדיו כדי ליצור סרטון שנראה אמיתי.
הסוג השני הוא אנימציית דו מימד, שהיא דומה בעיקרה לאנימציה הקלאסית, ובה יוצרים ציורים ממוחשבים, בעזרת עריכה של השכבות יוצרים אלמנט של עומק, וע"י יצירה של כמות גדולה של תמונות, כשמריצים אותם מהר נוצר מעין סרטון הדומה לאנימציה קלאסית, אך מתאפיין בדיוק רב הרבה יותר עקב היכולות של המחשב.

דוגמאות לאנימציה

דוגמאות לאנימציה אפשר לראות היום בכל מקום, החל מכל סרטי דיסני, בובספוג, ואלס עם באשיר, וכמעט כל סרט היום שמשתמש בCGI.
הסרטון הבא הוא דוגמה לאנימציית סטופ מושן

דוגמה לאנימציה קלאסית שבה מציירים ציורים ידנית על קלפים וכך יוצרים סרטון

מה כל זה קשור לעסק שלי?

בשיווק והמיתוג של העסק שלך תמיד חשוב לשמור על יצירתיות, יחודיות וחדשנות.
סרטון אנימציה שכזה עונה על כל הדרישות, סרטון שכזה מאפשר הפגנה של יצירתיות בעזרת תסריט מעניין וביצוע מדוייק.
מאוד נדיר לראות חברות עושות סרטונים כאלה (יש הרבה חברות גדולות שעושות את זה, אבל חברות קטנות כמעט ולא).

סוגי סרטוני אנימציה שיווקיים

ישנם מספר רב של סוגי סרטוני אנימציה שיכולה לשמש את העסק שלך.
סרטון הדרכה – בעזרת סרטוני אנימצייה דו מימד אפשר ליצור חוויה לימודית נוחה ומעניינת, שמקלילה את אווירת הלימודים עקב הקלילות והנינוחות שבסרטון אנימציה שכזה.
בעזרת סרטונים כאלה אפשר להעביר גם נושאים מורכבים ומסובכים בצורה ויזואלית ונוחה.
סרטון שיווקי – פרסומת עם עלילה משעשעת שתופס את העין ומעניין את הצופים, יכול להיות אחלה דרך להראות זווית אחרת למותג שאתם.
סרטון שלא מתאפשר במציאות – באנימציה אין גבולות, גם גבולות חוקיים כמו צילום ילדים (אפשר לצייר ילדים) וגם גבולות תקציביים, אם תרצו אפשר לנהוג בפרארי, אם תרצו אפשר לשגר חללית. אין גבולות לאנימציה, אז אם יש לכם רעיונות מטורפים שאתם לא יודעים איך להביא אותם לידי ביטוי, זאת הדרך!

אז איך אפשר לעשות סרטון שכזה

יש מספר אופציות, אופציה אחת היא ללכת ללמוד אנימציה באחת המכללות בארץ, להשקיע שנים בפיתוח הכישורים והחשיבה של אנימטור ולעשות סרטוני אנימציה מטורפים!
אם האופציה הראשונה פחות מתאימה לכם, אל תדאגו, עדיין יש מספר אופציות אחרות.
אופציה שנייה, שימוש בשירותי אנימציה אינטרנטיים כמו expee או doodly, תהליך שבעזרתו תוכלו להשתמש במגוון טמפלטים מוכנים מראש וכך להכין אנימציה מותאמת חלקית.
אופציה שלישית היא להשתמש בשירותים של אנימטורים מומחים שיכינו אנימציות מעולות בהתאמה אישית בשבילכם, אנימציות בהתאמה אישית יאפשרו לכם ליצור את הסרטון שחלמתם עליו ואפילו הרבה מעבר.

במידה ותרצו אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

איתי הרצמן

איתי הרצמן

כותב תוכן מוביל בתעשייה ומוביל התחום אצלנו ב-דיג איט

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

השאירו את המייל שלכם כאן למטה וקבלו את כל העדכונים וההצעות החמות לפני כולם + תוכן בלעדי לחברי הניוזלטר בלבד!

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

השאירו את המייל שלכם כאן למטה וקבלו את כל העדכונים וההצעות החמות לפני כולם + תוכן בלעדי לחברי הניוזלטר בלבד!

אהבתם?   שתפו עם חברים:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp