האינטרנט והתוכן באתר שלכם

האינטרנט והתוכן באתר שלכם, הם אלו שיוצרים לכם את הנוכחות הדיגיטלית שאתם זקוקים לה, עד כמה הנוכחות הזאת משפיעה על העסק שלכם, מודע אתם חייבים להיכנס לעולם הדיגיטל גם אם סגנון העבודה והלקוחות שלכם לא דיגיטלים.

הנוכחות הדיגיטלית שלכם יכולה להתחיל רק עם כרטיס ביקור דיגיטלי ולהגיע עד לאתר מכירות מתקדם הכולל סליקת כרטיסי אשראי מתקדם.

בלי תירוצים, בלי סיפורים ובלי אותיות קטנות, לא משנה מה אתם עושים, העסק שלכם חייב נוכחות דיגיטלית! שם הלקוחות יבדקו עליכם מידע לפני רכישה, זה בדיוק המקום שבו החיפוש שלהם מתחיל וזאת ההזדמנות שלכם להצליח ולהגיע לקהל יעד גדול ורחב ולהפוך את העסק שלכם ליותר כלכלי ומצליח.

האינטרנט וגוגל

ככל הנראה האתר שלך לא יופיע במנועי החיפוש, אלא אם כן יש לו קישור אחורי אחד לפחות. דעו שלא משנה כמה האתר שלכם נראה פנטסטי, אם אף אחד לא יכול למצוא אותו, הוא לא יהיה במקומות הראשונים, אתם צריכים לדעת איך להיות מדורגים בגוגל מהר, איך לבצע אופטימזציה נכונה ורק ככה תגדילו את המכירות בעסק שלכם, תשפרו את התדמית האישית.

קישור אחורי לאתר שלך המדבר על מילות המפתח שלך ושימוש במילות המפתח שלך בטקסט עוגן, האם זה כל מה שנדרש כדי לגרום לגוגל ומנועי חיפוש אחרים לשבת ולשים לב? לא חשבתי כך.

פעם חשבתי שקבלת קישור אחורי בלבד לאתר שלי תביא למנועי החיפוש לשים לב, אך לאחר שבדקתי רבות אתרי האינטרנט של המתחרים שלי גיליתי שלכולם היו עשרות קישורים נכנסים לאתר שלהם וכולם היו עוגנים. קישורי טקסט לאתרים אחרים. שאלתי את עצמי, איך יכול להיות שהאתר שלהם יהיה מספר 1 בגוגל אבל יש להם מספר קישורים נכנסים לאתרים שאפילו לא מדורגים על ידי גוגל?

אני לא מומחה בכמה דברים ולכן לא ידעתי לגלות קישורים נכנסים למארז זה זמינים למכירה. הצלחתי להשיג כמה קישורים מאתר אינטרנט של YNET המפורסם, אבל גם זה לא עזר בהתחלה.

אז מה עלינו לעשות כדי להיות מספר 1 בגוגל? עכשיו יש רק 2 דברים שאנחנו צריכים להתמקד בהם, מחקר מילות מפתח ובניית קישורים. (במציאות יש עוד מגוון פעולות חשובות לדירוג האתר, אך אלו הן המרכזיות נכון למאמר זה).

במחקר מילות מפתח מצאתי שכלי מילות המפתח החינמי של גוגל אינו מסוגל לספק לי את התוצאות המקסימליות. הכלי תקין למידע בסיסי אך למחקר הוא אינו מסוגל לספק לי את מילות המפתח הטובות ביותר או אפילו כאלה שאוכל למכור למבקרים באתר שלי.

השתמשתי בכלי מילות המפתח בחינם לפני שהתחייבתי להיות מומחה למילות מפתח, אך לפני כן השתמשתי בכלי במשך מספר שעות וביליתי זמן רב בניסיון למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר לנישה שלי. חיפשתי בכלי ולמרות שהוא זיהה כמה מילים בהן השתמשתי, זה לא התייחס לאופן שבו המילים מתקדמות.

עד מהרה הבנתי שכלי, כמו כלי מילות המפתח של גוגל (חיפושים חודשיים גלובליים) היה חיוני עבורי בכדי למצוא את מילות המפתח שיגרמו לי להכניס כסף וגם יהיו רווחיות. אני ממליץ לכם מאוד להוריד ולהתקין את הכלי הזה.

אחרי שהכלי היה מושרש לא הצלחתי ממש להתמודד עם גוגל אדוורדס. הייתי צריך ללמוד כיצד להשתמש בו – מה שמוביל אותי לגלות את כלי מילות המפתח. עד מהרה גיליתי שכלי מילות המפתח ככלי לחפירה קצת יותר עמוקה בעזרת כלי מילות המפתח.

עכשיו אני מבין שהחמצתי הרבה מילות מפתח בכך שלא השתמשתי בכלי מילות המפתח כראוי.

אני ממליץ לך בחום להחזיק כלי מילות מפתח. הטובים ביותר הם אלה שאתם יכולים להוריד ולהתקין בעצמכם. ישנם כמה כלים מצוינים למילות מפתח כגון Wordtracker ו- Keyword Discovery. ישנם גם כמה כלי מנוי שגובים תשלום חודשי. עם זאת, אם אתם רציניים בקבלת הצלחה עם מילות מפתח זה חיוני שתתקינו כלי שכדאי מאוד להשקיע. השקיע בכלי מילות מפתח שעוזר לכם לבחור את מילות המפתח הרווחיות ביותר ואת החיפושים החודשיים הגלובליים הנוכחיים שלהן.

תוכן אתרי אינטרנט מייצר קידום אתרים מצוין

מהי הדרך האמיתית היחידה להשתמש ב- SEO כדי להשיג תנועה ונוכחות? היו שם הרבה עצות מוטעות. חלק ממנו בוודאי יעבוד בעוד שאחרים יגרמו יותר נזק מתועלת. תוכן הוא הגורם העיקרי בכל הנוגע לאופטימיזציה למנועי חיפוש ולתדמית האתר גם כן. אתר עם תוכן במרכז מעידות אינו מספק תמונה חיובית למנועי החיפוש. אם ברצונכם להשיג תוצאות טובות עם מאמצי האופטימיזציה של מנועי החיפוש שלכם, עליכם להתבסס על אתרים שכבר מדורגים באותם מיקומים. אם אתם יכולים לכתוב תוכן יותר טוב מבאתרים אחרים, אם תעבדו עם כותב תוכן מקצועי ואיכותי או שתכתבו בעצמכם (יכולים להעזר בטיפים שלנו לכתיבת תוכן) אתם לבטח תצליחו להיות מדורגים הרבה יותר גבוה ולתת ערך רב יותר לגולשים, אל תדאגו ידע ידע להבחין בתוכן האיכותי שלכם ולצ'פר אתכם על כך במיקום יותר גבוה.

התוכן צריך לכלול את האלמנטים הבאים:

  • עדכני ומעודכן
  • יחודי
  • מועיל ומניע לפועלה
  • תשובות ללקוחות שלכם
  • תכנים המקדמים את הלקוח שלכם במה שהוא באמת חיפש.

בדקו תמיד את האיות והדקדוק של תוכן האתר שלכם וכי הוא נקרא באופן טבעי. מה התועלת שיש בתוכן נהדר אם זה לא נשמע כאילו הוא שייך לאתר שלכם? כמו כן, על העותק להכיל מסרים ישירים ומשכנעים המציגים את המוצרים והשירותים שלם כראוי. אם לדוגמה אתם מנסים לדרג חנות דיגיטלית באינטרנט, אתם חייבים ליצור מצב טבעי שהתוכן המוצג באתר יהיה בתחום בו עוסקת החנות שלכם, מעבר לכך תוכן בנושאים אחרים לא יכול להועיל לכם יותר מידי. התוכן חייב להיות רלוונטי וממוקד.

תוכן משכנע וכתוב היטב לא רק יגיד שהוא יעניק לכם את הדירוג המוביל במנועי החיפוש אלא גם יעודד את המבקרים לחקור את האתר שלכם. יש להעמיד תוכן לרשות המבקרים באתר שלכם באופן מיידי בו הם יכולים ליצור איתכם קשר.

למשל, מאמר על קידום אתרים או אופטימיזציה למנועי חיפוש צריכים לכלול מילות מפתח ישירות וחזקות שיזהו את האתר שלכם באופן מיידי.

מילות מפתח בשיטת שילוב של מספר ביטויים על אותו ביטוי שרוצים לדרג זה לא מעט קשה. הם לא חייבים להופיע רק בכותרת ובמבוא, יש לחזור על מילות המפתח בגוף הטקסט. לא מספיק פשוט לפזר את מילות המפתח בכל מקום דרך העותק. כן, העותק צריך להיות ידידותי למילות מפתח, אך עליו להיות קריא היטב.

תגי מטא ספציפיים

חלק מתגי המטא שבהם עליכם להשתמש באתר האינטרנט שלכם כוללים תגי כותרת, תגי תיאור, תגי מילות מפתח, תגי מחבר ותגי נושא. בדרך כלל בתגיות אלו יש ביטויים המתארים את האתר שלכם או את התוכן הכלול בו.

ביצירת כותרות חשוב לחשוב על הכותרת שמשמשת כטריגר כדי לגרום למבקר ללחוץ על האתר שלכם.

אתם צריכים לשלב את תג הכותרת עם תגיות המטא שלכם לאורך כל הדרך. אם תזניחו את אחד מהם, המבקר לא יהיה בטוח מה לעשות באתר, ועלול לנטוש אותו לאתר אחר.

אתם יכול לבחור ליצור תג כותרת, תיאור מטא ותג מילות מפתח מטא לבד. אם אתם באמת נוטים ללמוד כיצד, תוכלו ללמוד קורסים בנושא קידום אתרים וללמוד את קידום האתר שלכם ולעשות זאת באופן עצמאי.

5 אסטרטגיות קידום אתרים להצלחה

1. בחר והשתמש במילות המפתח הנכונות

אתם יכולים להתחרות מול העולם ומילות המפתח שבחרתם, אך אילו מילות מפתח יביאו את התנועה האיכותית? אתם יכולים לבחור כל מילה, אך יש להקדיש תשומת לב מיוחדת למילות מפתח המזהות את העסק שלכם.

2. צרו כותרת דף משכנעת

אתם בהחלט חייבים להיות בעלי כותרת דף שמספר למבקר שלכם למה לצפות, מה הקישור אליו, והאם זה קשור לעסק שלכם.

עלים לוודא שכותרת העמוד בדף הנחיתה שלכם אינה ארוכה מדי, תיאורי המסגרות צריכים להיות קצרים מאוד, ולהשתמש בכותרת העמוד כטקסט העוגן של הקישור הפנימי שלכם בתוך המאמר.

3. בצעו אופטימיזציה לדף הנחיתה

עליכם לבצע אופטימיזציה לדף הנחיתה  אם ברצונכם להעביר תנועה לאתר. יש לשים לב במיוחד לאופטימיזציה לא מקוונת כגון; הגדרת אירוח משלכם, שם הדף ושימוש בתגי מטא.

4. הפכו את כתובות האינטרנט שלכם לידידותיות לקידום אתרים

כתובת אתר מותאמת תמיד טובה יותר. מונע מדוע? כי זה יעזור להפוך את האתר שלכם לגלוי יותר, והוא ישקף טוב יותר בדירוג מנועי החיפוש.

5. Linkblogs מאוד שימושיים

Linkblogs הם הבלוגים שהמבקרים שלכם יכולים להירשם אליהם. זה יעזור לכם ליצור קשר עם בלוגרים אחרים, ובתוך כך תוכל להחליף קישורים. מכיוון שהיתרונות של החלפת קישורים ידועים באופן נרחב, כולם עושים את זה, וליצור בלוג מחוץ לאתר שלכם יקל עליכם את התהליך.

לסיכום

בכל מקרה בו אתם נתקלים בחוסר ידע בקידום האתר שלכם, יהיה מומלץ להתייעץ עם מומחה קידום אתרים שיבנה יחד איתכם אסטרטגיה מנצחת לקידום האתר שלכם. אסטרטגיה נכונה ושמירה על מספר כללים ברורים לצורך קידום האתר היא קריטית. לא פעם רבים נוטים לבצע פעולות שנראות להם כפעולות שידרגו אותם גבוה במנועי החיפוש ואותן פעולות הן פסולות ועלולות לפגוע קשות בדירוג האתר. מומלץ מאוד או לבחון היטב את סוג הפעולה אותה אתם רוצים לבצע או לקבל ייעוץ של מומחה בעל ניסיון בתחום.

כותב אורח

כותב אורח

תוכן עניינים

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

השאירו את המייל שלכם כאן למטה וקבלו את כל העדכונים וההצעות החמות לפני כולם + תוכן בלעדי לחברי הניוזלטר בלבד!

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

השאירו את המייל שלכם כאן למטה וקבלו את כל העדכונים וההצעות החמות לפני כולם + תוכן בלעדי לחברי הניוזלטר בלבד!

אהבתם?   שתפו עם חברים:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp